• Kontaktkontakt 32 2170506kontakt 32 2169836 kontakt 500228768 | kontaktzamowienia@makita.sklep.pl | kontakt2795268 | Czynne Pon / Pt 8.30-17.00
  • wyszukiwanie zaawansowane
    » FAQ - częste pytania
    F.H.U. JARKO Jarosław Kołodziejczyk Tychy
    Opinie o F.H.U. JARKO Jarosław Kołodziejczyk
    Kantor Walutomat.pl

    FAQ - częste pytania

    altCzęsto pytania zadawane przez klientów.


    1. Gdzie znajdę wasze sklepy w których mogę odebrać zamówione narzędzia?
    Odpowiedź .: Odbioru osobistego zamówień można dokonać w salonie firmowym w Tychach przy ulicy Długa 3.

    2. Czy mogę dokonać płatności kartą na miejscu  - podczas odbioru zamówienia?
    Odpowiedź .: Zamówienia przyjęte przez sklep internetowy podczas odbioru osobistego należy - opłacić gotówką lub przelewem.

    3. Czy muszę wcześniej uzgodnić termin odbioru zamówienia?
    Odpowiedź .: Tak, należy wcześniej uzgodnić termin odbioru zamówienia.

    4. Czy mogę zamówić w waszej firmie części zamienne?
    Odpowiedź .: Tak, opis zamówienia części znajduje się w dziale Pomoc w zakładce - Części, opis jak zamówić .

    5. Czy mogę zamówić w waszej firmie narzędzia i zapłacić przy odbiorze?
    Odpowiedź .: Tak, oczywiście. Dodatkowa opłata za pobranie wynosi 10,00 zł brutto .

    6. Czy mogę liczyć na fakturę VAT?
    Odpowiedź .: Tak, oczywiście. Jesteśmy legalnie działającą firmą która istnieje na rynku od 1993 roku. Każdy klient otrzymuje zawsze dokument sprzedaży w postaci faktury VAT lub paragonu fiskalnego .

    7. Czy wysyłacie przesyłki firmami kurierskimi?
    Odpowiedź .: Tak, wszystkie zamówienia na terenie Polski są wysyłane przy pomocy firmy kurierskiej DPD . Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi oraz gabarytu przesyłki.

    8. Czy rejestracja jest niezbędna?
    Odpowiedź .: Rejestracja jest bardzo łatwa i szybka. Wystarczy wypełnić kilka pól z podstawowymi danymi. Rejestracja nie jest niezbędna.

    Użytkownik może pominąć logowanie i obejrzeć ofertę Makita.sklep.pl, może korzystać z wyszukiwarki i dodawać produkty do koszyka, ale aby przejść do strony składania zamówienia wcale nie musi się zalogować.

    Rejestracja ułatwia znacznie proces zamawiania oraz jego późniejszej kontroli. Pozwala to na zachowanie pełnego bezpieczeństwa podczas zakupów i uniknięcia nieautoryzowanych zamówień. Jeżeli chcesz wiedzieć jak prawidłowo zarejestrować się w sklepie zobacz zakładkę Rejestracja.

    9. Jak się zalogować?
    Odpowiedź .: Aby zalogować się do Makita.sklep.pl wystarczy podać login i hasło, podane przez Ciebie podczas rejestracji.

    Rejestracja i późniejsze logowanie sprawi to, że Twoje zakupy będą zajmowały Ci jeszcze mniej czasu.  Jeżeli chcesz wiedzieć jak prawidłowo zalogować się w sklepie zobacz zakładkę Logowanie.

    10. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
    Odpowiedź .: Nie ma  minimalnej wartości zamówienia. Realizujemy zamówienia od 1,00 zł.

    11. Co zrobić gdy zapomniałem hasła?
    Odpowiedź .: Obok przycisku "zaloguj się" w oknie logowania znajduje się link "Odzyskiwanie hasła". Wystarczy wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji a następnie wybrać "Wyślij", a zostanie na niego wysłana wiadomość z odnośnikiem do zmiany hasła. Jeżeli chcesz wiedzieć jak prawidłowo odzyskać zapomniane hasło w sklepie makita.sklep.pl zobacz zakładkęOdzyskiwanie hasła.

    12. Co zrobić by obliczyć jakie będą koszty wysyłki?
    Odpowiedź .: Ze względu na różne wagi i duże wymiary przesyłek - koszt przesyłki jest dlatego zależny od wagi i gabarytu. Zwykle koszt przesyłki jest podany na karcie produktu.  Jeżeli chcesz zamówić kilka produktów wystarczy dodać wszystkie produkty do koszyka - w podsumowaniu zamówienia w koszyku - zostaną podane całkowite koszty zamówienia wraz z kosztami wysyłki.

    13. Czy i gdzie mogę sprawdzić status przesyłki kurierskiej?
    Odpowiedź .: Tak oczywiście. Można sprawdzić status przesyłki na stronie firmy kurierskiej DPD wpisując otrzymany numer nadania paczki. Więcej informacji na temat wyszukiwania i statusu przesyłek można znaleźć w naszym dziale Pomoc w zakładce - DPD - status przesyłek

    14. Czy mogę sprawdzić zawartość przesyłki przed odbiorem zamówienia od kuriera?
    Odpowiedź .: Jeśli przesyłka nie wzbudza Twoich zastrzeżeń podpisz list przewozowy. Sprawdzenie zawartości opakowania jest możliwe po odebraniu przesyłki, a w przypadku przesyłek za pobraniem po zapłaceniu kurierowi. Więcej informacji na temat odbioru przesyłek można znaleźć w naszym dziale Pomoc w zakładce - Odbiór paczki kurierskiej

    15. Gdzie mogę naprawić narzędzia firmy METABO?
    Odpowiedź .: Centralny serwis METABO mieści się pod adresem:
    Metabo Polska Sp. z o.o. Serwis
    ul. Gdyńska 28
    73-110 Stargard Szczeciński
    Więcej informacji jak postępować / wysłać znajdziesz na stronie producenta.

    16. Co zrobić kiedy w paczce brakuje dodatkowych akcesoriów, gwarancji lub np. faktury VAT?
    Odpowiedź .: Wszelkie niezgodności w dostawie np. brak paragonu, faktury VAT, gwarancji, akcesoriów i inne należy zgłaszać w terminie do 3 dni od dostawy przesyłki przez kuriera.

    17. Czy wysyłacie zamówienia poza granice Polski?
    Odpowiedź .: Tak oczywiście wysyłamy takie zamówienia, jednak w takim przypadku realizowane są tylko zamówienia towarów których waga nie przekracza 20 kg / Gabaryt A. W innym przypadku koszty przesyłek zagranicznych ustalamy indywidualnie.

    18. Gdzie jest najbliższy oddział firmy kurierskiej?
    Odpowiedź .: Można to sprawdzić na stronie internetowej firmy DPD tj. www.dpd.com.pl/oddzialy.asp, lub zadzwonić pod nr telefoniczny Działu Obsługi Klienta 022 577-55-00.

    19. Strona internetowa (śledzenie przesyłki) nie pokazuje informacji o mojej przesyłce, dlaczego?
    Odpowiedź .: Przesyłki w bazie danych firmy kurierskiej pojawiają się dopiero od godziny około 19.00 - 20.00 w dniu nadania. Docelowy oddział udzieli dodatkowych informacji dopiero następnego dnia rano.

    20. Co mam zrobić, jeśli przesyłka, którą chce mi wręczyć kurier jest uszkodzona lub nosi ślady otwierania.
    Odpowiedź .: Jeśli są podejrzenia, że paczka była otwierana bądź widać uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu prosimy nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem.

    21. Co mam zrobić jeśli mimo oczekiwania nie otrzymałem danego dnia przesyłki?
    Odpowiedź .: Należy skontaktować się z oddziałem firmy DPD i podać numer oczekiwanej przesyłki i zapytać o powód niedostarczenia jej zgodnie z oczekiwaniami. Być może kurier nie mógł z jakiegoś powodu trafić pod podany adres docelowy. Samodzielne sprawdzenie losu przesyłki w najbliższym oddziale DPD jest najszybszym sposobem na zdobycie informacji o dostawie przesyłki. Nasi konsultanci handlowi także służą pomocą w ustaleniu losów Państwa nie dostarczonej przesyłki.

    22. Co oferowane urządzenia posiadają certyfikat zgodności CE?
    Odpowiedź .: Tak oczywiście, wszystkie elektronarzędzia oraz urządzenia posiadają niezbędne certyfikaty CE. Są oczywiście w odpowiedni sposób oznaczone przez producenta odpowiednimi znakami.

    23.  Czy odbieracie zużyte elektronarzędzia i akumulatory?
    Odpowiedź .: Tak oczywiście. Działamy zgodnie z z Ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Można u nas zostawić zużyte baterie, zużyte elektronarzędzia i akumulatory. Czytaj więcej...


    Przejdź do strony głównej
    Strona główna | Hity sprzedaży | Bestsellery | Promocje | Nowości | Polecane | Gazetki promocyjne | Wyprzedaże | Obsługa dotacji | Współpraca | Kontakt | Oprogramowanie sklepu shopGold.pl