Strona główna » Czas i koszty dostawy

Czas i koszty dostawy

Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.
 

Zamówiony towar przesyłany jest do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
 

Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności pracownika firmy kurierskiej DPD. W przypadku podejrzenia, że towar został uszkodzony podczas transportu, należy spisać bezzwłocznie protokół szkody. Umożliwi to złożenie reklamacji uszkodzonego towaru.


Koszty transportu są pokrywane przez Klienta do wartości 1500 zł brutto (paczki do 30 kg / Gabaryt A)
 

Do zamówień wielkogabarytowych koszty transportu naliczane są niezależnie od wartości zamówienia.
 

Podczas składania zamówienia, koszt wysyłki jest liczony automatycznie w/g wagi produktów; nie gwarantujemy poprawności obliczonych w ten sposób kosztów wysyłki.

Zamówienia poza Polskę są realizowane tylko w przypadku towarów których waga nie przekracza 20 kg / Gabaryt A. W innym przypadku koszty przesyłek zagranicznych ustalamy indywidualnie.

 

W przypadku wątpliwości co do wyliczonego kosztu wysyłki, prosimy o kontakt.
 

Dane kontaktowe

e-mail :zamowienia@makita.sklep,pl 

telefon : +48 503 050 145

Czas dostawy


Za czas dostawy uważamy czas od momentu nadania przesyłki przez nasz sklep do momentu odbioru przesyłki przez zamawiającego. Czas dostawy nie jest równoznaczny z czasem realizacji zamówienia! Jednocześnie przypominamy, że o czasie realizacji zamówienia, tj. czasie w jakim zobowiązujemy się dostarczyć Ci zamówiony towar, informujemy Cię (zgodnie z wymogami prawa) po wybraniu towaru i sposobu dostawy, ale zawsze przed ostatecznym złożeniem zamówienia (tj. potwierdzeniem przez Ciebie zakupu przez przycisk ‘Zamawiam i płacę’)

Dostawa firmą kurierską

W przypadku 95% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy jeśli zamówienie trafi do realizacji przed godzina 13.00 . Czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.

Niestety te 5% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, wypadki, niedopatrzenia, korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, i błędy ludzkie a także brak obecności zamawiającego pod adresem dostawy.

Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Przesyłki można także śledzić na stronach internetowych firm kurierskich. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z która warto kontaktować się telefonicznie.

 


Przejdź do strony głównej
makita.sklep.pl to:
  • 25 lat doświadczenia
  • Własny magazyn
  • Oryginalne produkty
  • Wysyłka w 24h
ZNAJDZIESZ NAS
Newsletter
 
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności
Nie pokazuj więcej tego komunikatu