Strona główna » FAQ - częste pytania

FAQ - częste pytania

altCzęsto pytania zadawane przez klientów.


1. Gdzie znajdę wasze sklepy w których mogę odebrać zamówione narzędzia?
Odpowiedź .: Odbioru osobistego zamówień można dokonać w salonie firmowym w Tychach przy ulicy Długa 3.

2. Czy mogę dokonać płatności kartą na miejscu  - podczas odbioru zamówienia?
Odpowiedź .: Zamówienia przyjęte przez sklep internetowy podczas odbioru osobistego należy - opłacić gotówką lub przelewem.

3. Czy muszę wcześniej uzgodnić termin odbioru zamówienia?
Odpowiedź .: Tak, należy wcześniej uzgodnić termin odbioru zamówienia.

4. Czy mogę zamówić w waszej firmie części zamienne?
Odpowiedź .: Tak, części można zamówić w naszej firmie na miejscu w okienku serwisowym. Jest wymagana wpłata zaliczki.

5. Czy mogę zamówić w waszej firmie narzędzia wysyłkowo i zapłacić przy odbiorze?
Odpowiedź .: Tak, oczywiście. Dodatkowa opłata za pobranie wynosi 10,00 zł brutto.

6. Czy mogę liczyć na fakturę VAT?
Odpowiedź .: Tak, oczywiście. Jesteśmy legalnie działającą firmą która istnieje na rynku od 1993 roku. Każdy klient otrzymuje zawsze dokument sprzedaży w postaci faktury VAT lub paragonu fiskalnego .

7. Czy wysyłacie przesyłki firmami kurierskimi?
Odpowiedź .: Tak, wszystkie zamówienia na terenie Polski są wysyłane przy pomocy firmy kurierskiej DPD . Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi oraz gabarytu przesyłki.

8. Czy rejestracja jest niezbędna?
Odpowiedź .: Rejestracja jest bardzo łatwa i szybka. Wystarczy wypełnić kilka pól z podstawowymi danymi. Rejestracja nie jest niezbędna.

Użytkownik może pominąć logowanie i obejrzeć ofertę Makita.sklep.pl, może korzystać z wyszukiwarki i dodawać produkty do koszyka, ale aby przejść do strony składania zamówienia wcale nie musi się zalogować.

Rejestracja ułatwia znacznie proces zamawiania oraz jego późniejszej kontroli. Pozwala to na zachowanie pełnego bezpieczeństwa podczas zakupów i uniknięcia nieautoryzowanych zamówień. Jeżeli chcesz wiedzieć jak prawidłowo zarejestrować się w sklepie zobacz zakładkę Rejestracja.

9. Jak się zalogować?
Odpowiedź .: Aby zalogować się do Makita.sklep.pl wystarczy podać login i hasło, podane przez Ciebie podczas rejestracji.

Rejestracja i późniejsze logowanie sprawi to, że Twoje zakupy będą zajmowały Ci jeszcze mniej czasu.  Jeżeli chcesz wiedzieć jak prawidłowo zalogować się w sklepie zobacz zakładkę Logowanie.

10. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
Odpowiedź .: Nie ma  minimalnej wartości zamówienia. Realizujemy zamówienia od 1,00 zł.

11. Co zrobić gdy zapomniałem hasła?
Odpowiedź .: Obok przycisku "zaloguj się" w oknie logowania znajduje się link "Odzyskiwanie hasła". Wystarczy wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji a następnie wybrać "Wyślij", a zostanie na niego wysłana wiadomość z odnośnikiem do zmiany hasła. Jeżeli chcesz wiedzieć jak prawidłowo odzyskać zapomniane hasło w sklepie makita.sklep.pl zobacz zakładkę Odzyskiwanie hasła.

12. Co zrobić by obliczyć jakie będą koszty wysyłki?
Odpowiedź .: Ze względu na różne wagi i duże wymiary przesyłek - koszt przesyłki jest dlatego zależny od wagi i gabarytu. Zwykle koszt przesyłki jest podany na karcie produktu.  Jeżeli chcesz zamówić kilka produktów wystarczy dodać wszystkie produkty do koszyka - w podsumowaniu zamówienia w koszyku - zostaną podane całkowite koszty zamówienia wraz z kosztami wysyłki.

13. Czy i gdzie mogę sprawdzić status przesyłki kurierskiej?
Odpowiedź .: Tak oczywiście. Można sprawdzić status przesyłki na stronie firmy kurierskiej DPD wpisując otrzymany numer nadania paczki. Więcej informacji na temat wyszukiwania i statusu przesyłek można znaleźć w naszym dziale Pomoc w zakładce - DPD - status przesyłek

14. Czy mogę sprawdzić zawartość przesyłki przed odbiorem zamówienia od kuriera?
Odpowiedź .: Jeśli przesyłka nie wzbudza Twoich zastrzeżeń podpisz list przewozowy. Sprawdzenie zawartości opakowania jest możliwe po odebraniu przesyłki, a w przypadku przesyłek za pobraniem po zapłaceniu kurierowi. Więcej informacji na temat odbioru przesyłek można znaleźć w naszym dziale Pomoc w zakładce - Odbiór paczki kurierskiej

15. Gdzie mogę naprawić narzędzia firmy METABO?
Odpowiedź .: Centralny serwis METABO mieści się pod adresem:
Metabo Polska Sp. z o.o. Serwis
ul. Gdyńska 28
73-110 Stargard Szczeciński
Więcej informacji jak postępować / wysłać znajdziesz na stronie producenta.

16. Co zrobić kiedy w paczce brakuje dodatkowych akcesoriów, gwarancji lub np. faktury VAT?
Odpowiedź .: Wszelkie niezgodności w dostawie np. brak paragonu, faktury VAT, gwarancji, akcesoriów i inne należy zgłaszać w terminie do 3 dni od dostawy przesyłki przez kuriera.

17. Czy wysyłacie zamówienia poza granice Polski?
Odpowiedź .: Tak oczywiście wysyłamy takie zamówienia, jednak w takim przypadku realizowane są tylko zamówienia towarów których waga nie przekracza 20 kg / Gabaryt A. W innym przypadku koszty przesyłek zagranicznych ustalamy indywidualnie.

18. Gdzie jest najbliższy oddział firmy kurierskiej?
Odpowiedź .: Można to sprawdzić na stronie internetowej firmy DPD tj. www.dpd.com.pl/oddzialy.asp, lub zadzwonić pod nr telefoniczny Działu Obsługi Klienta 022 577-55-00.

19. Strona internetowa (śledzenie przesyłki) nie pokazuje informacji o mojej przesyłce, dlaczego?
Odpowiedź .: Przesyłki w bazie danych firmy kurierskiej pojawiają się dopiero od godziny około 19.00 - 20.00 w dniu nadania. Docelowy oddział udzieli dodatkowych informacji dopiero następnego dnia rano.

20. Co mam zrobić, jeśli przesyłka, którą chce mi wręczyć kurier jest uszkodzona lub nosi ślady otwierania.
Odpowiedź .: Jeśli są podejrzenia, że paczka była otwierana bądź widać uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu prosimy nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem.

21. Co mam zrobić jeśli mimo oczekiwania nie otrzymałem danego dnia przesyłki?
Odpowiedź .: Należy skontaktować się z oddziałem firmy DPD i podać numer oczekiwanej przesyłki i zapytać o powód niedostarczenia jej zgodnie z oczekiwaniami. Być może kurier nie mógł z jakiegoś powodu trafić pod podany adres docelowy. Samodzielne sprawdzenie losu przesyłki w najbliższym oddziale DPD jest najszybszym sposobem na zdobycie informacji o dostawie przesyłki. Nasi konsultanci handlowi także służą pomocą w ustaleniu losów Państwa nie dostarczonej przesyłki.

22. Czy oferowane urządzenia posiadają certyfikat zgodności CE?
Odpowiedź .: Tak oczywiście, wszystkie elektronarzędzia oraz urządzenia posiadają niezbędne certyfikaty CE. Są oczywiście w odpowiedni sposób oznaczone przez producenta odpowiednimi znakami.

23.  Czy odbieracie zużyte elektronarzędzia i akumulatory?
Odpowiedź .: Tak oczywiście. Działamy zgodnie z z Ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Można u nas zostawić zużyte baterie, zużyte elektronarzędzia i akumulatory. Czytaj więcej...

24. Czy radioodbiorniki i głośniki marki Makita odtwarzają muzykę z portu USB, z pamięci flash typu pendrive lub z karty pamięci?
Odpowiedź .: Tak, obecnie jest to jednak tylko jeden model głośnika, DMR202. Wszystkie pozostałe modele radioodbiorników i głośników marki Makita nie odtwarzają muzyki z portu USB. Pozostałe radioodbiorniki i głośniki marki Makita wyposażone w port USB, pozwalają wyłącznie na ładowanie / zasilanie zewnętrznych urządzeń. Do większości modeli radioodbiorników i głośników można podłączyć zewnętrzne urządzenia audio poprzez port AUX i w przypadku niektórych modeli, także łączność Bluetooth.

25. Czy radioodbiorniki i głośniki marki Makita ładują akumulatory (baterie)?
Odpowiedź .: Tak, obecnie są to tylko dwa modele radioodbiorników, DMR300 i DMR301. Wszystkie pozostałe modele radioodbiorników i głośników marki Makita nie ładują akumulatorów. Pozostałe radioodbiorniki i głośniki marki Makita mogą być wyłącznie zasilane przy użyciu akumulatorów, ale ich nie ładują.

26. Czy żeby używać radioodbiornika / głośnika BT marki Makita jest mi potrzebny akumulator?
Odpowiedź .: W zależności od modelu. Na tą chwilę żadne radioodbiornik kompaktowy, ani radio z latarką nie ma możliwości zasilania z zewnętrznego zasilacza. Na tą chwilę każde klasyczne radio budowlane i głośnik Bluetooth ma możliwości zasilania z zewnętrznego zasilacza, i odpowiedni zasilacz jest zawsze w zestawie z urządzeniem.

27. Gdzie mogę znaleźć antenę do radioodbiornika marki Makita?
Odpowiedź .: W przypadku radioodbiorników z demontowalną anteną jest ona schowana w górnej części opakowania fabrycznego urządzenia lub pod pokrywą akumulatorów w specjalnie przygotowanym do tego celu miejscu.

28. Gdzie mogę znaleźć głowicę żyłkową (bęben) kosy M18CLT marki Milwaukee?
Odpowiedź .: Bęben znajduje się w kartonowym opakowaniu po stronie montażu głowicy żyłkowej.

29. Jak mogę zmenić melodię powiadamiającą o zakończeniu ładowania w ładowarkce Makita DC18RC / DC18RA, DC18RD?
Odpowiedź .:
1. Włożenie wkładki akumulatorowej do ładowarki powoduje krótkie odtworzenie ostatnio nastawionej melodii
powiadamiającej o zakończeniu ładowania.
2. Wyjęcie i ponowne włożenie wkładki w ciągu 5 sekund po wykonaniu powyższej czynności powoduje zmianę
melodii.
3. Przy każdym następnym wyjęciu i ponownym włożeniu wkładki w ciągu następnych 5 sekund po wykonaniu
powyższego melodie zmieniają się po kolei.
4. Kiedy rozlegnie się żądana melodia, pozostaw włożoną wkładkę akumulatorową, a rozpocznie się ładowanie.
Jeżeli wybrany jest tryb „krótkiego brzęczyka”, nie rozlega się żaden dźwięk powiadamiający o zakończeniu
ładowania. (Cichy tryb)
5. Po zakończeniu ładowania zielona lampka pozostaje zapalona, czerwona lampka gaśnie i rozlega się melodia
nastawiona w czasie wkładania wkładki akumulatorowej lub dźwięk brzęczyka (długie brzęczenie), aby
powiadomić o zakończeniu ładowania. (Jeżeli wybrany jest cichy tryb, nie rozlega się żaden dźwięk.)
6. Nastawiona melodia zostaje zachowana nawet po odłączeniu ładowarki od zasilania.


Przejdź do strony głównej
makita.sklep.pl to:
  • 30 lat doświadczenia
  • Własny magazyn
  • Oryginalne produkty
  • Wysyłka w 24h
ZNAJDZIESZ NAS
Newsletter
 
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ