Strona główna1 » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez  producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

Reklamacja

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami  celem ustalenia kolejnych kroków.

 Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot

Zgodnie z zasadami, masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.

Pamiętaj:

 

  • Reklamacje dotyczące uszkodzenia podczas transportu muszą zostać zgłoszone w dniu odbioru przesyłki od kuriera, jednocześnie informujemy iż podstawą przyjęcia reklamacji będzie sprawdzenie w momencie odbioru w obecności kuriera przesyłki, oraz sporządzony protokół. Protokół musi zostać sporządzony w momencie odbioru przesyłki.
  • Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem.
  • Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru.
  • W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

Więcej na temat zwrotów oraz wzór odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie (kliknij i zobacz)

 


Przejdź do strony głównej
ZNAJDZIESZ NAS
Newsletter