MAKITA - WARUNKI GWARANCJI
Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu w przypadku zastosowania zawodowego lub porównywalnego z zawodowym oraz na 24 miesiące od daty zakupu w przypadku zakupu i zastosowania konsumenckiego. Szczegółowe warunki gwarancji na urządzenia marki Makita, zostały opisane w karcie gwarancyjnej oraz tutaj. W przypadku reklamacji w okresie gwarancji, do urządzenia należy dołączyć wydrukowany certyfikat przedłużonej gwarancji, kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.
Przedłużona gwarancja na produkty marki Makita
Aby skorzystać z przedłużonej gwarancji urządzeń / akumulatorów, wystarczy dokonać rejestracji zakupionego urządzenia / akumulatora, w ciągu 30 dni od daty zakupu, na stronie www.rejestracja.makita.pl, przy czym gwarancja obowiązuje od daty zakupu.
Aby dokonać rejestracji urządzenia / akumulatora, należy najpierw założyć konto użytkownika na stronie www.rejestracja.makita.pl, następnie na zarejestrowanym i aktywowanym koncie, należy zarejestrować urządzenie / akumulator. Każde zakupione urządzenie / akumulator musi być rejestrowane osobno na koncie użytkownika. Użytkownik otrzymuje certyfikat potwierdzający rejestrację drogą mailową, można go też pobrać po zalogowaniu na koncie użytkownika. Certyfikat jest powiązany z urządzeniem / akumulatorem.
Poradnik rejestracji przedłużonej gwarancji Makita jest dostępny tutaj.
Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych w całej Polsce jest dostępny tutaj.